Deneyimli Fizyoterapistlerle Evde Fizik Tedavi

Evde Fizik Tedavi, alanında deneyimli fizyoterapist arkadaşımızın evinize gelerek, hastayı detaylı değerlendirir, tedavi programı çizer. Daha sonra bu program doğrultusunda hedeflerine ulaşma yönünde yapılan tedavidir. Eve gelen Fizyoterapist hastayı detaylı bir şekilde değerlendirir ondan sonra durumuna özel tedavi programı çizerek aynı gün fizyoterapiye başlar.

Evde Fizik Tedavi Nasıl Olur ?

Belirli bir rahatsızlığı olan hastanın, Fizyoterapist arkadaşımız evine giderek hastayı detaylı değerlendirerek ona göre en uygun tedavi programını çizer. Daha sonra bu tedavi programına göre tedaviye başlar. Hasta için gerekli olan cihazlar, yanında eve getirir. Ayrıca seans süreleri ortalama 1 saat sürmektedir. Fizyoterapist tarafından hastaya günlük ev programı verilir daha sonra geldiği zamanda detaylı tedavisini yapmaktadır.

Evde Yapılan Fizik Tedavinin Avantajları Nelerdir ?

Yapılan tedavi hastalığa göre kişiye özel bir tedavi programlanır. Evde yapılan fizik tedavinin avantajları mesela ;

• Hastaya özel olup, hastanın ihtiyaçları doğrultusunda tedavi şekillenir,
  • Bir yere gitmeden eve gelen fizyoterapist tarafından daha rahat, yorulmadan tedavi edilmesi,
  • Evden hastaneye gidemeyen, gitmekte zorluk çekenler,
  • Daha fazla süre de daha etkili tedavi süreci,
  • Ulaşım ve yol yönünden rahat olması, ona göre vakit kaybetmeden olması,
  • Kişinin kendi evinde yapılan tedavinin diğerine göre daha rahat ve tedaviye katılımının daha fazla olması,
  • İşe göre sürenin ayarlanması ve saatlerin esnek olması,
  • Tedaviden kullanılan tüm materyallerin hastaya özel olması gibi durumlar evde yapılan fizyoterapi daha etkili ve avantajlı olmaktadır.

Evde Fizyoterapi Hizmetini Kim yapmaktadır ?

Üniversitelerin Fizyoterapi ve Rehabilitasyon lisans bölümünden mezun ve alanında deneyimli ve tecrübeli Fizyoterapist arkadaşlarımız tarafından yapmaktadır. Bu nedenle hasta için kullanılan tüm cihazlar tarafımızdan getirilmektedir.

Evde Fizik Tedavi Kimlere Yapılmaktadır ?

• İnme, felç geçirmiş hastalar.
  • Multiple Skleroz (MS), Parkinson, Travmatik Beyin Yaralanması, Tetrapleji, Parapleji, Hemipleji, Quadripleji hastalar.
  • Kırık sonrası rehabilitasyon, Diz protez ameliyatı sonrası, Bel ve boyun fıtıkları, Omuz kas yırtıkları, Diz ve ayak bileği ağrıları, Trafik kazası sonrası.
  • Serebral Palsi, Spina Bifida, Brakiyal Pleksus Yaralanması, Hidrosefali, Tortikollis.
  • Yaşlılarda yürüme, denge ve koordinasyon bozukluğu sonrası hastalar,
  • Ayrıca hastane veya kliniğe gelemeyen tüm hasta gruplarına evde fizik tedavi hizmeti vermekteyiz.

İletişim:

WhatsApp : TIKLA